CO ROBIMY?

Dbamy o wizerunek, a przede wszystkim o reputację naszych klientów. Często posługujemy się cytatem, którego autorem jest Warren Buffet:

„It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it. If you think about that, you’ll do things differently.”

  • Audyt postrzegania marki korporacyjnej przez otoczenie firmy
  • Warsztaty strategiczne z kadrą zarządzającą
  • Tworzenie strategii działań komunikacyjnych, mających na celu budowę marki korporacyjnej
  • Opracowanie kluczowych przekazów marki (Message House)
  • Pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach
  • Kreowanie speaking opportunities dla przedstawicieli firmy podczas istotnych wydarzeń branżowych
  • Realizacja działań wzmacniających wizerunek marki, skierowanych do różnych grup odbiorców (m.in. programy CSR, komunikacja wewnętrzna, działania B2B)
  • Koordynacja działań związanych z organizacją eventów korporacyjnych
  • Obrona marki poprzez zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

Kampanie ofert publicznych

  • Tworzenie planu wsparcia komunikacyjnego projektów IPO / SPO
  • Budowanie atrakcyjnego equity story spółki
  • Relacje z mediami finansowymi, w tym organizacja konferencji prasowych
  • Organizacja spotkań z inwestorami instytucjonalnymi, koordynacja roadshows
  • Opracowanie materiałów informacyjnych, w tym prezentacji inwestorskich
  • Realizacja kampanii reklamowych związanych z ofertą publiczną
  • Koordynacja druku i dystrybucji prospektu emisyjnego
  • Komunikacja oferty poprzez stronę www emitenta

Stała komunikacja z rynkiem kapitałowym

  • Audyt percepcji spółki wśród inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych oraz mediów ekonomicznych
  • Warsztaty strategiczne z Zarządem spółki
  • Opracowanie polityki informacyjnej spółki
  • Tworzenie strategii i planów komunikacyjnych dla poszczególnych grup inwestorskich
  • Organizacja konferencji inwestorów instytucjonalnych z Zarządem
  • Aranżowanie indywidualnych spotkań inwestorów kwalifikowanych z Zarządem
  • Dialog z inwestorami indywidualnymi z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji
  • Relacje z mediami finansowymi
  • Wsparcie w tworzeniu działu Relacje Inwestorskie na stronie www spółki zgodnie z zasadami dobrych praktyk obowiązujących spółki publiczne
  • Szkolenia i stałe doradztwo w zakresie obowiązków informacyjnych
  • Outsourcing lub doradztwo w zakresie sporządzania raportów bieżących i sprawozdań okresowych

  • Audyt dotychczasowych doniesień mediowych na temat firmy
  • Identyfikacja kluczowych mediów, tworzenie dedykowanych baz dziennikarzy
  • Audyt postrzegania firmy przez dziennikarzy
  • Outsourcing biura prasowego firmy
  • Tworzenie materiałów prasowych (m.in. informacje prasowe, backgrounders, FAQs)
  • Dystrybucja materiałów prasowych oraz follow ups
  • Organizacja briefingów, konferencji i śniadań prasowych
  • Organizacja wywiadów i spotkań one-to-one z dziennikarzami (w tym opracowywanie dokumentów Q&A)
  • Monitoring mediów (w tym usługa Media Alert) i przygotowywanie okresowych raportów

  • Doradztwo w procesie tworzenia stron www, w tym dotyczące stosowania dobrych praktyk GPW dla sekcji „Relacje Inwestorskie”
  • Realizacja projektów tworzenia korporacyjnych i produktowych stron www
  • Zapewnianie obecności firmy na wybranych serwisach i portalach internetowych
  • Planowanie i zarządzanie obecnością firmy w mediach społecznościowych
  • Monitoring wizerunku firmy na blogach i forach internetowych
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową w Internecie

  • Opracowywanie planów działań PR wokół wprowadzenia na rynek nowej marki / produktu
  • Premiery produktowe, w tym relacje z mediami i eventy
  • Współpraca z ambasadorami marek
  • Budowanie społeczności wokół marek, m.in. w kanałach social media
  • Re-launche produktów
  • Kontakty z mediami marketingowym i branżowymi
  • Programy edukacyjne

  • Audyt dotychczasowych działań społecznych firmy
  • Opracowanie strategii CSR poprzedzone konsultacjami z kluczowymi interesariuszami
  • Programy wolontariatu pracowniczego
  • Realizacja projektów we współpracy ze społecznościami lokalnymi i organizacjami pozarządowymi
  • Opracowywanie raportów społecznych firmy i case studies / zgłoszeń do konkursów CSR

  • Analiza kluczowych interesariuszy i otoczenia zewnętrznego firmy
  • Identyfikacja kluczowych osób i podmiotów podejmujących decyzje o dużym wpływie na branżę / firmę
  • Opracowanie strategii działania i jej realizacja
  • Tworzenie koalicji, sojuszy, partnerstw
  • Prowadzenie komunikacji wspierającej realizowane inicjatywy